Kızlar 9. Ay kızamıkçık ve kabakulak aşısı zorunlu mu yaptırdınız mı ? Sanırım önceden yoktu daha sonra getirildi de hatırlatma aşısı gibi bi şey duydum araştırdığımda 1. Yaş ve 4.yaş olarak 2 doz uygulanıyormuş ama 9.ay için bugün aradılar beni zorunlu mu bilginiz var mı