gamzesameturkoz diamondd_ ay tabi sağlıklı olsunlar da hani biz de insanız ay valla uykumuzu alamadık mı bebişlerimize nasıl faydalı olcaz 🙄 ya öyle iyice uyuyum demiyorum da ay bebeğim 2 de uyudu valla o da hiç normal değil 😂
gamzesameturkoz theblackvirgo oooooo aşko senin hamilelik durumu da olunca senin durum daha da vahim Allah yardımcın olsun kız 🥺
Eailesi4 gamzesameturkoz doktorlar öyle diyorda bazen uzun sürüyor karnı bile Ağrısa huyları değişiyor söyleyemiyor derdini büyüme atağı da olabilir yeni ogrendiklerini çoğu şeyde uykuyu reddediyorlar en son noktaya dayanamayacak noktaya kadar
maveraben gamzesameturkoz bizde hep sıkıntı yaşadık da bu gece uyanıp oturmalar çığlık çığlığa ağlamalar 1,5 aydır var
Batuhaannn Batuhaannn gamzesameturkoz evet ağlayarak uyanıyor kendini sakinleştiremiyor çok üzülüyorum. Uykuları hep bölük bölük gece uyumadığı için gündüz uyumak istiyor hep bu sefer de ne olucak bilmiyorum.
sena8723 Peki 6 ay 4 günlük olan kizimin da 1 aydır asla uyumamasi da diş midir yoksa başka bişey mi fenaliklar basiyo beni bişey diyim Allah için