Herkese merhabalar, 14 aylık bir oğlum var 1 yaşından önce çok iştahlı mama mama diye gezen bir bebeklen yaşına girdikten sonra yememeye başladı. Sebze yemekleri et köfte falan yemek istemiyor ve bu durum canımı epey sıkıyor. Eti falan pilav üstünde yiyoda sürekli o şekilde tüketmesini istemiyoru . Yoğurtla falan sebze yemeklerini vermeye çalışıyorum bir kaç kaşık yiyip sonrasında yemiyor. Önüne koyuyorım sürekli atıyor eliyle mıncıklıyor. Ne yapmam gerekiyor bilemedim. Siz nasıl yol izledini bu süreçte?