Oğlumun iki gündür burun akintisi biraz öksürüğü vardi dun gece ateşi 38 felan cıktı calpol verdm düşmüştü. Az once acile götürdük agumentin verdi sağ kulakta iltihap var dedi ... Lakin eczanesi bize muadil urununu vermis croxilex diye doktoru aradk verebilirsin sadece tadi farkli dedi. Kullanma talimatinda kaynatilmis soğutulmuş su ile çalkalayınız yazıyor toz halinde cunku bu. Ama ben dalgınlıkla hemen veriyim diye direkt kaynamış suyu döktüm acaba tesiri gecer mi vereyim mi ya da yarın gidip agumentin mi alayim cok kararsız kaldım 😣😣