Kuzeysmom_ 3 aylık bebeğim burnunu omzuma çarptı yarım saat ağladı içli bir şekilde hemen acile gittik travma durumu ihtimali çok zor ama yine de dikkat edin kusma göz kayması şikayeti vs dediler 5 6 saat geçti yaşayan var mı bu durumu beklemeli miyim uyumadan
Kuzeyali01 Kuzeysmom_ Geçmiş olsun canım Allahın izniyle birşey olmaz ama sen yinede önlem amaçlı bir kaç saat bekle
balkopuk Kuzeysmom_ 2 saate bır uyuyorsa da uyandırın gozlerıne bakın göz bebeklerı bırı küçük bırı büyük ıse yada kayma var ıse acıle gıdın ama herhangı bı sorun yok ıse tedırgın olmayın