smyye-16 uzun sürerse doktora görünün, rahim içine bakılıyor, parça vs kaldı mı diye. Gerçi bu 40 kontrolünde yapılıyor ama yine de tedbir amaçlı baktırın siz. Kan değerlerinize de bir baksınlar. Benim de öyle olunca 40 kontrolünde Dr a soylemistim çok kanamam var diye, ultrasonla rahime bakıyor, gerekirse vajinal muayene yapıyor normal dedi bana ve uzun süre de devam etti. 3. Ayda yine gittim yine normal dediler. Bir de regl olmuş da olabilirsiniz. Regl oldum hemencecik ben sanırım.
smyye-16