Merhaba anneler biz 9 ay 17 günlük olduk.Kızım 3 gündür tek uykuya düştü.Yani şöyle , gece uykusuna akşam 11-12 gibi geçip sabah da 11-12’ de kalkıyor.Sonra saat 4 gibi uyuyor akşamüstü 6’da kalkıyor.Bu normal mi bilemedim.Kaç gündür keyfi yok.Sesi kısıldı.Dişimiz henüz yok.İştahımız hiç yok 3 kaşık yese mutlu olacak moddayım.Babıldama vardı durdu.Sizin bebekleriniz ne durumda.Neler yapabiliyorlar.Nasıl bir yemek-uyku-oyun düzeniniz var ?