Hirasu026 3.5 aylık kızıma kolik olduğu için evolvia AC kullanıyorduk fakat gaz sıkıntımız azaldığı için doktor normal mama ya geçiş yapmamız gerektiğini söyledi. SMA gold iyi olduğunu duydum ve iki gündür günde bikaç kez veriyoruz. Fakat her emdigin de bikaç kez kusuyor. 2 saat geçse dahi kusabılıyor bazen. Mamayı direk aldı sevdi belli ki Ama neden kusuyor anlam veremedim. Bilgisi olam varsa yardımcı olabilir mi lütfen.
Mucizemm Hirasu026 bende sma kullanıyorum kusma bizde de var gazını çıkarırken kusuyor bazen 1 saat sonra kesik kesik kusuyor yaradığı anlamına geldiği için kafama takmıyorum çok fazla 6. 7. Ayda kusmalar bitiyor diye biliyorum canım
Rabiatutal Hirasu026 bende sma kullandım bir iki hafta takviye olarak ama kusma olmadı acaba cok emdiği için olabilir mi şuan bebeğim 2 bucuk aylık cok emdiği için bazende emme sonrası direk kucağa alınırsa kusuyo
Hirasu026 Rabiatutal gazini alıp hemen geri yatırıyorum. Bir saat falan uyuyor uyanınca hemen kusuyor yattığı yerde çok ilginç hiç bir anlam veremedim
Rabiatutal Mamadan olduğunu cok düsünmüyorum bi kaç tandıgımda kullandı kusma gibi bi problem olmadı Cok mu kusuyor
Rabiatutal Hirasu026 bebekten bebeğe değişiyor gerçi inşallah kusmayı atlatır kontrolünde doktorunuza sormayı ihmal etmeyin yinede