6 aylık bebeğim var ve uyuması gerekiyor uyuyamıyorsa destek olarak bende veriyorum çünkü uyumayınca çok daha hırçın oluyor uyuması lazım ki büyüsün. Bizde bir gece yarısı ağlama krizi sonrası verdik sadece rahat uykuya dalmasını sağlıyor acıkınca yine uyanıyor ilk aşamada geçişi sağlaması dışında ekstra bir şeyi yok içirdim sabaha kadar gözünü acamıcak gibi bir etkisi olmadı bizde
hatta arada bende içiyorum.