Kahvedelisi63 Bana destek verin lütfen kafayı yiyorum herkes bana senin psikolojin bozulmuş diyorlar kızım gözünden ameliyat olacak sizin bebişler ameliyat oldu mu ne ameliyatı oldu geçmiş olsun hepimize
Havvaana Kahvedelisi63 geçmiş olsun canım bol bol ayetel kürsi ile inşirah oku inşallah kolay geçmesi için rabbi yesir oku. Benim kızım 7 aylıkken karaciğerinde kitle vardı onu aldılar 9 saat yakın kaldı içeride ama 9 saat miydi asır mıydı anlatamam
ahkalbimm Kahvedelisi63 benim yeğenim gözlerinden oldu ameliyat. Kayma yüzünden. O kadar kolay oldu ki anlatamam bizde çok korktuk ama asla korktuğumuz gibi olmadı. Hiç acı sızı belli etmedi bize.
Alyakbr Kahvedelisi63 konu evlat olunca buyukte olsa küçükte olsa ameliyat insan kötü oluyor korkmayın duanızı edin rahat geçecektir . Benim çocuğum değilde. Yeğenim oldu kaynar su dôküldü iki kol ve ayaklar deri nakli oldu çok zor o ameliyata girdi bizde dısarda.. tabi annesi daha kötü durumdaydı Allahın izniyle hiç bişi olmadı rabbim evlatlarımızı korusun 🫶
Yazarr Kahvedelisi63 benim kızım 3 yaşında iki gözünden ameliyat oldu Allah yardımcın olsun canım zor bir süreç
ahkalbimm Kahvedelisi63 yok inanın zor olmadı. Ameliyat sonrası sadece gözleri kapalı kalacaktı ondan korktuk durmaz falan diye ama o da kolay geçti. Ertesi gün evdeydi hatta koşup oynadı bir sıkıntı olmadı.
Cigdem39 Benim bebişim de ameliyat olacak dudağı yarık ben eminim ki onlar bedenleri küçük ama dirençleri çok büyük inşallah hemencecik atlatıverir Allah zor durumda olan anne ve bebişlere yardım etsin 😊
Gmznr2909 Kahvedelisi63 rabbim tez zamanda şifasını versin inşallah evlat bu kolay değil tabi ki bozulacak psikolojin evladın iyileşsin sende duzelirsin. Bol bol dua et bende ederim. Allahin izniyle iyileşecek tez zaman da
Kahvedelisi63 Gmznr2909 ay çok teşekkür ederim bacım Allah dar da olan anne ve bebeklere yardım etsin inşallah
Yazarr Kahvedelisi63 şaşılık ameliyatı oldu ameliyattan uyanınca iki gozude kapalı tabi çok korktu zor sakinlestirdik gözlerini açmak istemedi korkusundan Allah yardımcınız olsun
Kahvedelisi63 Yazarr bir gözü doğuştan oluşmamış diye gözünün içini boşaltacaklar sonra protez göz takacaklar
Niloyumben Yazarr merhaba benim kızım da şaşılık ameliyatı olucak. Süreci anlayabilir misiniz acaba? Bizimki doğuştan görme kaybı yok şuna 12 aylık bekliyoruz hala bir düzelme olur mu diye