Bebeğim 5 aylık pramature düzelmiş 3bucuk aylık oluyor ve sabah sünnet olacak beni ne gibi şeyler bekliyor almam gereken birşey var mı sünnet külodu gibi yada iyileşme sürecinde neler yapmalıyım bir bilgim yok bana akıl verir misiniz sizin nasıl geçti birde meme mama olarak besleniyoruz mamayı siringayla veriyorum 4saat önceden beslemeyi bırak dendi sabah 6da uyanıp bir kerelik biberon versem meme reddi yasar miyim?