Naz50 öksürük icin şunu önerebilirim bal ve limon suyunu ılık suyla karistirip icirebilirsiniz öksürük icin bizim alerjik astım ve alerjik bronsit olduğundan doktor cigerlerini dinleyince bi toz ilac veriyo 2 kutu 2 aylık bir ilaç o öksürüğü hemen kesiyo ama onuda sağlik ocagi vs yazmiyo çocuk doktorlari yaziyo oneair die bi toz suda karistirip hergun veriyodum o yüzden pek öksürük sorunumuz olmadi bizim ama balgam sökücü ilacı kullanmayin o daha da arttiriyo balgami ve öksürüğü uzatır hava verirken serum suyunu buzdolabinda soğutun öyle koyun hava makinesine ben öyle yapiyorum buda öksürüğü geciiren bi yöntem