obal Kızlar oğlum 30 aylık ne konuşuyor ne komut alıyor ne söylediğimizi anlıyor ne başka bişey. Hep düzelir diye bekledim ama daha kötü oluyor. Çocuk doktoru çocuk psikiyatrisa götür dedi. Ama bu semtte yok. Mhrsde çocuk psikiyatrist polikinliği görülmüyor bn hangi polikinlikden randevu alcam lütfen yardımcı olun. Malesef çok geç kaldım ama daha kötü olsun istemiyorum.
queen_bee Baktığınız hastanede demekki çocuk Psikiyatristi yok, olsaydı mhrsde çıkıyor . Ben daha önce mhrsde randevü aldım çünkü. Başka hastaneye bakın, hiç vakit kaybetmeden götürün
obal queen_bee oturduğum yerde hastanede yok ama izmir geneli yaxmıyor alan mı açmaları lazım anlamadım yd başka isimle mi yazıcam
obal Limonn malesef çok izliyor 5 aylık kızımda var aile yok 2 miz 1 evde yaşadık dışarıdan kopuk böyle oldu
queen_bee obal çocuk cerrahi çocukları ameliyat eden yada sünnet yapan doktor. Konuyla ilgisini bende anlamadım
kirikkalp obal o bölümde çocuklara bakıyor o yüzden dedim canım özele götür o zaman daha fazla geç kalmadan maddi gücünüz yeterliyse
queen_bee obal ben yaşadığım şehirde direk mhrsye girip çocuk Psikiyatristine randevu alabiliyorum. İzmirde nasıl olur onu bilmem ama
obal queen_bee Kk41 inanın bu semtte olsa çoktan götürmüştüm izmire gidiyim eşim gelmesede orda uğraşıyim dedim ama hangi polikinlik anlamadım
Limonn obal yanı belki uyaran eksikliği de olabilir cunku cok tv izleyen bebeklerde malesef bu durum olabiliyor konuşması yoksa goz teması yoksa adına bakmıyorsa vs vs otizm olabilir ama otizmli çocukların hepsi aynı hareketleri yapıyor diye bisey yok gecikmeden başka hastaneye randevu alıp giderseniz cok iyi olur
Laydaren obal oradan alacaksınız evet. Çocuk ergen ve ruh sağlığı olarak geçiyor. 0-18 yaş çocuklara bakar.
obal Laydaren ya bak direk çocuk psikiyatrist yazmıyor bakıyorum bakıyorum bulamıyorum bu bölüm uzun adıymış tıkladıkdan sonra çocuk psikiyatris yazdı meğer uzun adı çocuk ergen ruhsağlığı ve hastalıllarımış. Bnde daha büyük yaş için sanıyodum çok teşekkürler uzun bir süreç bni bekliyor. Kendiliğinden düzelmesini beklemek saçmalıkdı hep daha küçük düzelir dediler ama anne bile demiyor . 2 gün önce ilk defa anne dedi . Uyumak istemediğini söylemeue çalışıyordu devamı gelmedi içim gitti. Ah yavrum ya