Benimde aynı. Hipotroidi gelişti hamileyken doğumdan sonra ilacı bıraktım çok kötü bir dönem atlattım. Belirtileri çok kötüydü. Sanırım süt ürğnleri iyi gelmiyor ama emin değilim. Bir diyetisyene gidin. Ben devlette gittim beğendim kadını. Ama emzirdiğini için çok acıkıyordum devam edemedim