Aynı şeyleri yaşayanlar varsa fikir almak istiyorum kızımın boynunda pişik gibi bi döküntü başladı doktor egzema dedi kortizonlu krem kullanmaya başladım tam geçiyo derken çene altına yüzüne herr yerine yayıldı parmaklarında bile var ama en çok karnında var kaç doktor gördü kimse net bişey diyemedi sedef olabilir diyen oldu egzema alerji herşey haftaya bezmialeme götürücem belki test yaparlar ne olduğunu anlarız diye düşünüyorum ama size sormak istedim bu tarz bişey başına gelen varmı