btlbtlb genelde anne sütünün yetersiz olduğunu, bebeğin üst üste kilo vermesine bağlı değerlendiriyorlar. Ona bağlı da mama takviyesi veriliyor anne sütünün peşine. Gerçi sizin ek gıda döneminize bişey kalmamış. 6.aydan itibaren ek gıdaya başlarsınız.