Birceninannesi RabiaBspnr egzama gibi. Çok hızlı mantara ve enfeksiyona dönüşüyor malesef. Özellikle kış aylarında düzenli nemlendirmek çok önemli geçmiş olsun
Happyyymomms RabiaBspnr benim bebeğim de böyle olmuştu cennet hurması tadımında farklı bişey mi tattırdınız? Ben vazelinle hep nemlendirdim iki güne geçti sizde öyle yapabilirsiniz yada gül suyu🙈
Ipekaslankus34 RabiaBspnr uçuk bulaşıcı ondan geçmiş olabilir ben çocuklarımı sevdirirken ağzınızda yara varsa öpmeyin diye tembihlerim ki kendimdeki olunca öpmüyorum çünkü bunu biliyorum bulaşıcı