gzdfn0 benim bildiğim katı şeyler yutulduğunda aynı şekilde çıkıyorsa sorun oluşturmuyor, bedeninde kalmadığı sürece. Tabi yinede dikkat etmek gerekiyor mesela benim kızım her bebek gibi peçete, karton vs sevdalısı bulduğu yerde hemen ağzına alıyor bir iki defa yediği de oldu fark edince hemen aldım ama bi kısmını yutmuştu bile.