Bebeğim 2 ay 10 günlük oldu. Neredeyse doğduğundan beridir başını kendi kendine rahatlıkla çevirebiliyor. Her zaman sırasıyla bir sağ bir sol yaparak uyutuyorum ama hep genelde kendisi çeviriyor ve ozelikle de direk düz şekilde uyuyor yani sağ ve sol tarafa dönmeden. Kafa şeklinde bir bozukluk yok ama bu sekilde uyuması sağlıklı mı