Hiç emeklemedi çok gulecti ama oynamazdi dans etmezdi 8 12 ay civarı ismine hemen çok dönerdi sonra bitti nadir sonra hiç dönmemeye başladı konuşuyor ama tek taraflı . Çok şey konuşuyor ama en basit şeyleri söyleyemiyor mesela evet ve ya hayır kelimesini anlamıyor 27 aylik en küçük çocuklar bile bsieyi isteyince peşine takılıyor tırmanıyor alıyor . Bizimki hep düşünceli. Terapi alıyor ama . Düzelecek mi ya hep böyle mi kalacak . Uyaran eksikligi geçtikten sonra hareket kabiliyeti gelişen var mı. Ne zaman geçecek bu illet Cook ama çok yoruldum . Hala yemeğini kendi yemiyor zaten çabalasada yemek istemediği için bırakıyor