Daha önceden sadece konuyu yazmışlığım var. Bebeğimim doğumda sağ üst bacağını kırdılar hala kim kırdı bilmiyorum. Bebeğim 7 buçuk aylık şuan yavaş yavaş ayaklarının üstüne basıyor fakat bacakları eşit değil gibi. Birine tam basarken diğerine sadece ucuyla basabiliyor doktor da kısalık olabilir belki demişti. Ama şuan gördükçe bebeğimi içim yanıyor. Başına buna benzer birşey gelen oldu mu? Düzelir mi? Bebeğim topallar mı?
Bu arada hiçbirşey yapamıyoruz bu konuyla ilgili savcılığa şikayet ettik hastaneye gitti konu kapandı. Avukat tuttuk dava açılmadı. İl sağlığa gittik yine birşey çıkmadı.