pasaklisinkukuli yok bu bildiğiniz bebek bezi altında poşeti var çiş ona birikiyor. Ayakta dolandırdığınız içinde akma dökülme problemi olmuyor. Su içmese de elbet sıvı bi gıda tüketecek. Sizin rutin bi muayne için istemmiş. Alınmasa da olur belki ama biz idrar yolu enfeksiyonu olmuştuk. O idrarı almak zorundaydık. O poşetle 2 gün uğraştık hep beze döküldü hiç durmadı. Doktoru aradık bu akıllı bezi önerdi. Daha önce hiç görmemiştim.