Lalaaa Kızlar sezeryan oldum 1 ay oldu sızlama gibi arada hala karnımda yanlarda oluyo normal mi ne zaman geçer dışardan bişey yok dikişler falan gitti hep ama bi dokununca etrafı
mrvyhya Lalaaa bugün salak gibi 2. Tane 5 lt su taşıdım o bile o kadar ağır geldik dikislerim ağrıyor 4.5 ay oldu soğuklarda yada bazn ağrıyor sızlıyor sene gecsede sızlayan agriyanlar oluyrmus
sek_kahve Lalaaa çok normal, hele bir de bazen anlamsız bir kaşıntı gelir ama kaşımamak lazım elbette
Lalaaa mrvyhya Zynpdlcftc sek_kahve sfnr0 ya benim bi iş yapınca veya aniden kalkınca sızlama oluyo ama korkuyorum panik oluyorum sonra dinlenince geçiyor bişey olsa belli eder demi
mrvyhya Lalaaa yani normaldir sonucda ameliyat ortasında o kadr dikiş var diyor tüm doktorlar ama içinizde kalıyor çok agrirasa görünursnz bugün arkadaşla konuştum oda sormuş doktora ilk ayında ona aynısı demişler hala ağrıyor
sfnr0 Lalaaa ben zaten 1. Ayda kontrole gitmiştim kıyafet değince falan karincalaniyor gibi oluyordu içten. Doktorumda 1 senede anca geçer kesildi sonuçta demişti. Tam sezeryan kesiği değilde onun üstü ve yanlariydi hatta
sumeyyeuzuun_ Lalaaa maalesef en az 6 ay sürüyormuş😑 aynı durum bende de var. 3 ay oldu mesela hala ara ara sızlamalar oluyor özellikle sağ taraf.
ayse_kutay Kızlar peki sezeryan yerinizden akıntı geliyor mu bnm arada bı minik akıntı gelio başlama ve bitiş yerinden 28 günlüğüm
Lalaaa ayse_kutay doktor öyle bişey de gel demişti sor istersen ama 28. Gün artık kapanmış olması lazım dikiş yerinde bişey var mı