Suhedalm yılbaşından sonrası için 1500 tl olmuş fakat ben olaya şöyle bakıyorum kızım 7 aylık normalde elzem durumlarında buraya gitmeseydim hastaneye götürürdüm sonuçta ilk çocuğumuz hastaneye götürsem doktorlar değişmiyor hep şu test bu test adı altında hastanesine kazandırıyor ve ben o zaman 7 8 binlik olurdum kesinlikle olurdum hemde çünkü arkadaşlarım akrabalarım var hiç şaşmıyor bu durum ama murat hocaya muayene ücreti ödüyorum sadece 7 aydır herhangi bir durumda doktora götürelim mi yada test yaplım mı dediğimde her seferinde aynı cevabı alıyorum gerek yok annesi olabilir takip edelim biz sadece vs sadece bir kere kızımın testlik durumu oldu ateşlendi öksürüğü vardı onda da yine murat hocanın kliniğinde yaptırdım testleri muayene günümüzün üzerinden 15 gün geçmediği için muayene ücreti ödemedik testlerede sadece 1000 tl ödemiştim daha 6 ay kontrolünde oldu bu olay ama en sevdiğim yönü çok çok çok ama çok ağır bir durumu olmadığı sürece bebeğin antibiyotik kullanmıyor çok ağır bir durum varsa da en son çare doğal antibiyotik kullandırıyor her zaman nokta atışı yapıyor kızımın bir yerini çekip atıyorum atopik bir cildi var bir krem söylüyor akşam eşim gelirken aldırıyorum kremi sürüyorum en fazla 2 gün sonra geçiyor yani birebir görmeden resimden bile anlıyor o yüzden 10 tane çocuğum olsa hepsini murat hocaya götürürdüm heralde