Kızlar bebeğim 41 günlük sağlık sebeplerimden dolayı ilaç kullandığım için emziremiyorum. Hipp marka ve SMA optipro mama ikisinide kullandık çoook fazla kusuyor her mama içtiğinde oluk oluk kusuyor. Doktoruma söyledim ilgilenmedi. Mama öneriniz nedir kusma problemi ile ilgili. Kusturmayan mama arıyoruz. Üzüntüden ağlıyorum sürekli. Tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim