Goksu_argum 199887 nasıl zararları var o sayfanın tam adını verirmisiniz benmde kv ısrar ediyo bnde istemiyorum
Batuhaannn aysuuyenihayat aynı fikirdeyim benim evimde salon mutfak bir olduğu için bindiriyorum ama yine de gözüm üstünde oluyor. Zaten günde toplasan yarım saat bile durmuyor şuan 6 buçuk aylık emeklemiyor daha bide o yüzden yere koyduğumda ağlıyor yürüteçte bana bakıp takıp edebiliyor geri geri de olda ufak ufak gidiyor.
alparslan1_ 199887 doktorlar da genelde bir çocuk ne zaman yürürse o zaman yürür, yürüteçlerin faydası yok diyor. Yürüse benim komşum küçücükken koymaya başladı yaşından sonra yürüdü. Bende 7 aylık yürümüşüm şaka gibi😄 o yuzden koymasaniz daha iyi
Matildanil 199887 hiç kullanmadık ki bence çok tehlikeli hem güvenlik hem sağlık açısından 12. Ayda yürüdü