benbiranneyim123 Demirerim bazen 1 bazen 2 şimdilik tadım aşamasındayız henüz daha 8. Ayında tamamen öğün olarak gecicem mamayı azalticam
Busrak2 Demirerim ben suan ek gıdaya baslamadım ama o kitabı aldım icerisinde pankek va kaçıncı ayda verilmesi gerek yazıyordu net bakmadım hatırlamıyorum ama tarifler ay ay bölünmüş