ozlempolat Zatürre ve çocuk felci aşısı olduk sağ bacaginda sertlik var içeride kitle toplanma gibi oldu uzerindede hafif kızarıklık normal mi acaba ?
Elmsnghn ozlempolat bana sağlık ocağında normal demislerdi. Eger orada sicaklik vs hissederden kızarıklık vs buz koyabilirsin demislerdi
Masal0203 ozlempolat aşılardan sonra bizde de hep oluyor ebeye sordum olabilir bişey olmaz dedi soğuk kompres yapabilirsiniz
ozlempolat Masal0203 teşekür ederim koldaki asisinda felan oldu da bacağındakinde olunca tedirgin olduk