HaticeY
Arkadaşlar emekli sandığı olup Doğum parası alan var mı ya da süt parası nasıl bir yol izlediniz. Bize sgk Doğum ücreti Yok size şu 300 lira varya kurumunuza başvurun dedi sanırım ordan da süt parası verecekler 55 günlük oğlum daha bişey yatmadı