1234585_ Iki gundur cok fena hastayim birsuru bitkisel seyler denedm ama gecmedi bogazim cok kotu 2 aylik cocugum var emzryorm Antibiotik kullansam zarari oljr mu mesela simdi I see 4 saat sonra emzirsem gecer mi sutten etkisi
Sedas00 1234585_ antibiyotik kullandım bende mastit olmuştum 40 günlüktü sonra kızımı ishal yaptı probiyotik verdi doktorumuz onu verdim geçti
Turuncukafa15- 1234585_ günde iki defa sarımsak yutun antıbıytkle aynı şey zaten . İki çocuğumda da sarımsakla atlatıyoruz artık hastaneye ilaçlara koşmuyorum.
kagan221_ 1234585_ ben o zamanlar hasta iken doktor vermemişti bana 4 aylıga yakınken verdi antibiyotik
1234585_ Turuncukafa15- evet yutayim simdi bende sevmyorum ilaclari ama birsuru sey denedim gecmedi daha da agirlasyor