Marinamama merhabalar,
Sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki çünkü benim oğlumda geç konuştu ve ben çok üzülüyordum hatta oğlum konuşmadığı için aileden çevremden de ister istemez yanlış konuşmalara maruz kaldım işte geç kaldı niye konuşmuyor otizm mi acaba vs çok yıprandım bunları duyunca sonrasında içimi ferah tutmaya çalıştım çok dua ettim ve sürekli oğluma herşeyi anlattım konuşsun konuşmasın illaki beyni kaydeder ileride konuşur açılır diye çok şükür 3 yaşına girdi şimdi konuşuyor ve bu bir kaç kelime konuşunca sonrasına patır patır açıldı zamana bırakın eğer bir kaç konuşması var ise eminim açılır zamanla sıkmayın bebeğinizi asla konuş tekrarla diye yoksa inada bindirir yani bizde öyle olmuştu rabbim elbet vakti zamanını vermiştir emin olun açılıyorlar konuşmada ☺️