2 gün önce ani hareket sonucu kulunç girdi sırtıma yaki bandı aldım ama süte geçiyormuş içinde anestezik maddeler bulunuyormuş az miktarda da olsa içime sinmedi ama sırtımda çok ağrıyor emzirirken kızımda bi etki yaratır diye korkuyorum aranızda emzirme döneminde kullanan oldu mu hiç????