Kızlar kızım var 11 aylık hiç bir zaman erken uyanan bebek olmadı 11lerde de uyandı 10 da da 9 da da şimdi stabil uzun zamandır 10 yada 10 buçukta uyanıyor 3 saat sonra uyuyor sadece 1 saat .. ve gece 12 den önce uyumuyor ve çok zor uykuya geçiş yapıyor.. tüm gün uyanık nerdeyse gece benime yatıp sabah benimle uyanıyor haliyle çok yoruluyorm enerjim kalmıyor 🥺 7. Aydan sinra sanırım zaten hiç 3 uyku yapmadı.. bir kaç aydır da tek uykudan devam ya bu normal mi ? Nasıl dayanıyor ben anlamıyorum ben bile dayanamıyorum inanın .. o uyurken 1 saatte ne yapacağımı şaşırıyorum uyuym mu yemek mi yapayim keyif mi yapayım.. uyanıkken de hiç bişi yaptırmıyor zaten .. 🥺