0123 @CatBoy merhaba aşı oldunuzmu bende araştırıyorum yıllardır gribim yıl boyunca ev tozu akarı çıktı ne yaptıysam olmuyo tek çare aşi
CatBoy 0123 Merhaba hayır olmadım çünkü doktorum dolar kuru sebebiyle ülkeye aşı girişi olmadığını söyledi. Aşı gelene kadar düzenli kontrollerime gidiyorum. İlaçlarımı düzenliyor.