Dyggg1 Beneğim 3 gündür ne mama ne ek gıda alıyor.10 ay 10 günlük.Diş filan diyorum ama şuan çıkan dişide yok normal mi?
hermionegrangerr_ Dyggg1 benim oglum da oyle normalde istahi iyiydi kararinda yerdi suan mamadan da ekgidadan da kesildi 11 aylik 7 gunluguz biz de