Merymzkh Asitli veya şekerli içecekler de yapar demişti bize doktorumuz. Arkadaşın yeğeni oldu 7-8tane falan ama diş doktorunun yaklaşımı çok önemli
1diş doktorunda kıyameti koparmış çocuk ama 2.doktor çok güzel anlatmış ikna etmiş uyutmadan yapılmış işlemler sadece iğne ile 3,5-4 yaş civarıydı sanırım yapıldığında. Diş ağrısı çok zordur Allah şifa versin kolayca halledilsin inşallah 🤲🏻