Merhaba! Arkadaşlar bebeğim 1 ay 27 günlük bazen sütüm sağıcak kadar çok oluyor bazen olmuyor bebeğim gece uykusuna zor geçiyor çok ağlıyor sağılmış sütü verince içerken uyuyor ama memede emerken artık süt mü kalmıyor anlamıyorum yada uykuya geçemediğinden mi ağlıyor çözemiyorum ama inat bir bebek uykusu gelsin ağlar bağırır daha çok, meme isteyincede bağırır hatta akşam 10 dan sonra düzensiz uykusu olsa bile yatakodasına geçmek karanlığı ister bunun içinde bağırır durur 🤦🏻♀️ geçince sakinler. Mama vermeyi denemek isterim ama kendimide kötü hissediyorum nebilim etraftan gelicek ön yargılar yada sütümü tamamen bırakması korkusu ama sadece gece maması gibi versem beni bırakırmı?