zehraaden 8 aylık bebeğim kabız yani iki üç gündür çok zorlanarak yapabiliyor tuvaletini ve yaptığıda küçücük ve çok sert. Elma püre yaptım verdim sıvı alımını biraz daha yükselttim ama henüz tam rahatlayamadı sizin var mı önerileriniz ne yapabilirim?
Ozlem2842 Erik kurusunu ve armut şekersiz suyla komposto gibi kaynat sonra erikle armut yumuşayınca ez karıştır yedir, komposto suyunu da içirebilirsin inşallah rahatlayacaktır.