Bendanla Kızlar bebeğim 4 aylık ve benim sütüm çok azaldı mamaya başlayacağım sizin mama tercihleriniz hangi sebepten hangi mama oldu yardım lütfen 🙏🏾 😌
elifminamom Bendanla bizim dr hipp ve evolvia önermişti ama ben smaya sıcak bakıyordum buradaki annelerin görüşü de etkili oldu biraz şimdi sma comfort kullanıyorum belki sonra hippe geçerim ikisi de iyi bence comfort gaz kabızlık yapmadı memnunum
seren361_ Bendanla ilk doğdundan 3 bucuk aya kadar evolvio nutro plus kullandım doyurmamaya başladığını anladım 2 hafta olucak hipp combiotik e geçtim şuan gayet güzel içiyor
anne_yiz Bendanla benim doktorum içersinde Palm yağı yok diye sma önermişti canım 5 aydır kullanıyoruz
Melike_ikra İlk başta holle organic kullanıyordum baktım doyurmuyor gibi geldi doktoruma danışarak bu mamayı tavsiye etti. 1 haftadır bu Hipp combiotik kullanıyorum benim bebeğimde hiç gaz yapmadı bakalım inşallah böyle devam eder
emyeminee Bebeğim 3.5 aylık emzirme & mama olarak devam ediyoruz her mamayı denedim neredeyse en içime sinen similac oldu sindirimi kolay gaz yapmadı
tpbm1710 seren361_ @Hilal3407 benim bebeğimde 3 aylık olacak yaklaş 1 aydır hipp organic Combiotic kullanıyorum ama bebeğim 2 saat geçmeden acıkıyor bu mama anne sütü gibi sindirimi kolay ondan olduğunu düşünüyorum acaba sizin beslenme aralığınız nasıl
Hilal3407 Hipp organic combiotic kullanıyoruz gaz sancılarına çok iyi geldi asla gaz yapmıyor yapay bir kilo yapmadı bu çok önemli
Hilal3407 tpbm1710 ben aynı zamanda emziriyorum da evet hazmı kolay bir mama ek gıdaya başlamadan önce istedikçe emzirip günde 3 defa da mama ile destekliyordum.