ilkaay0 ceyceyyyyyyy 45 günlükken yaptırdım. Lokal anestezi oldu 4 dikişi vardı. Sünnet işlemi 15 dakika sürdü. Toplam 5 günde iyileşip bütün dikişleri düşmüştü. Bence ne kadar erken o kadar iyi
minikkus434 ceyceyyyyyyy sizin için daha kolay olur daha çabuk iyileşir büyünce piskolojik korku oluyor bence
Bebegim3535 ceyceyyyyyyy 27 günlükken yaptırdık. Bence yaptırmanız en mantıklısı. Çok hareketlenmeden yaptırırsanız iyileşmesi de hissetmemeside okadar kolay olur
Wanderlust ceyceyyyyyyy 4 olmadan en iyisi ne kadar erken o kadar iyi biran once yaptirmanizi oneririm
Esraakbal ceyceyyyyyyy bende 3 aylıkken yaptırdım çok şükür iyileşti sorunsuz ki ben keşke daha erken yaptırsaydım dedim
bebekandmom ceyceyyyyyyy 1,5 aylık yaptırdım çok kolay atlattı küçük olduğu için yarım kundak yaptık bi de
Cennetinsusu ceyceyyyyyyy 25 günlükken yaptırdım. Anlamadan yapılması daha iyi hemde hareketlenmeden yapılınca süreç daha çabuk ve kolay ilerliyor 🌺