Catlakbiranne Oğlum 20 aylık oldu aynen katılıyorum size değerlendirme aldık 2 yas dil terapitine baslsicaz çünkü 2 aylık bebeğim var ve kimsemiz yok memuruz.2 kelimesi var baska da yok.amcalar hep 5 yas konuşmuş diyip atlamadik… Gelişimi normal bir çocuk buraya kadar bişey yok korkmayın dediler.Normal de 18.ayda başlamıştım terapiye 1 hafta sonra biraktik 2 aylık bebeğim rsv oldu hastanede yattık doktorumuz 2 yaşı bekleyin bebeği de tehlikeye atmayın dedi.bazen tv olmasada konussanda çocuk almıyor…. Zor ama bekliyoruz😔