Kızlar merhaba sizden bir konuda fikir alcaktim. Oğlum 8 aylık ise başlayacağım bu ay. Bir bakıcı ile anlaştık 9-2 bakacak ve ücret olarak 7 bin istedi bizde hiç zorluk çıkarmadan tamam dedik. İse başladıktan iki gün sonra piyasanın altında kalıyor bu maaş 12 bin istiyorum dedi. Güvenim sarsıldı benim kadina karşı ve eşim bana danışmadan kabul etmiş teklifi. Suan bakıcı piyasası ne hiç bir fikrim yok siz olsanız ne yapardınız ?