Merhaba genetik bir tırnak batması problemim vardı ama yılda 2-3 kez pediküre gider idare ederdim. Doğumdan sonra batma sıklığı arttı iltihap, kanama gibi problemlerim yok sadece acı hissiyatı var ara ara sinirim bozuluyor. Önerisi olan var mı? Çekme işlemi yapılır mı bilemedim çok ileri boyut sanırım onlar