Blgsrra başta benim ki de öyleydi yediremiyordum ama sonra yöntem buldum. 1-2 kaşık verin daha sonra onun eline de kaşık verin ağzına götürecektir mutlaka. O ağzını açtığın da verin yemeği veya verdiğiniz kaşığın içinde de yemek olsun. Daha sonra kendi haline bırakın önüne koyun ortalık batacaktır ama eminim ki bu önüne koyduğunuz yemeği yiyecektir. Eli yüzü üstü olduğu yer komple batacak. Temizlemesi kolay bunu yaparsanız rahat edersiniz. Ben böyle yaptım şuan 7,5 aylık ve ben değil kendi yiyor yemeğini 🥰🥰