Herkes gibi bizim evimiz de kira . Oturduğum ev merkezi sistemli. Aidatlarını ödemeyen evler için bu sene 240 tl olan doğalgaz 355tl oldu ev kirası zaten 550 toplam 905 tl ev sahibine veriyoruz . Kasım atında yanmayan dogal gaz yazın yanacakmış gibi mayıs ve hazıran ayında da 355 tl verecekmişiz. Ev geçen seneye göre ısınmıyor bile yatak odasından 40 il bebeğimle çıkamıyoruz diğer odalar soguk geliyor. Bebek üşümesin hasta olmasın diye gece elektrikli soba kullanıyoruz. Bu adaletsizliği yapanlara da hakkımızı asla helal etmiyorum . Ben bebeğimin olduğuna bile sevinemedim maddi sıkındıtlardan dolayı bide bu doğal gaz çıktı başımıza.Eşime asgar ücret zammı bile yansımazken aldığımız maaş 2200 ve 15gunlük bir kızımız var . Sütüm yetmiyor henüz gelmedi. Bebeğe mama vermek zorundayız . İnanın bu kışı nasıl atlatacağımızı bilmiyoruz . Allah bizim gibi olanların yar ve yardımcısı olsun çok zor .