nazo58 Deletedmom229 bizimde öyle.. Ev kira.. Faturalar.. Mutfak masrafı.. Biri 4 yasında biri 6 aylik iki çocuk..= asgari ücret.. Geçin gecinebilirsen.. Allah büyük elbette ama asgari ücret zamlansa ne olacak.. O zamlaniyor herşeye zam geliyor.. Hic bir fark yok yani.. Allah yardımcımız olsun geçim zor..
Arslanfamly47 Deletedmom229 hangi şehirdesiniz siz kira yine ucuz bizim bi ara 1200 tl asansör merdiven vs 1500 oluyordu
Deletedmom229 nazo58 benim ailem bana destek çıkıyor herseyimi onlar köyden gönderiyor ama hiçbir sosyal hayatımız yok aylardır ne bir yemeğe çıkabiliyoruz ne de avm ye gidebiliyoruz.Allahim eşlerimizin canina sağlık versin yine de buna şükür diyelim
nazo58 Deletedmom229 öyle tabi.. Kış zor geçiyor bizde en çok.. Doğalgaz malum.. Ama sağlığımiz huzurumuz yerinde olsun şükür halimize
Deletedmom229 nazo58 hakkımızı bırakmasın rabbim Allah’a havale ediyorum ben küçücük bebeğimin bile rızkına göz dikiyorlarsa allah onlari ıslah etsin 🙏🏻
Oglusum5357 Deletedmom229 hele bide yilbasindn sonra dusunelim ozaman fiyatkar nolur allah yardimcimiz olsun
Caninanasi Allah olmayana yardım etsin, benim de ciğerim elektrik su doğalgaz da yanıyo...hadi mutfak ıvır zıvır artık mecbur alıyoruz almıyoruz bı şekilde idare ediliyo da, 170 lira elektrik faturası gelmiş yani bu ne mana olan bişi anlamıyorum...
Hiwarab Ülke bu haldeyken hala kuzu kuzu yatıp oy günü halini unutanlar var daha geçeen gün İslam Kadın birliği toplantısı altında (isim vermiyecem burda polemik olmasın) yaklaşık 100 kadın vardır hadi yeseniz yeseniz 5 bin tl yiyin gelir gider hadi olsun 50 bin. Ama ne harcanmış biliyormusunuz 1 milyon küsür, zehir zıkkım olsun konyada yakacak bulamıdığı için bebeği üşüyor diye daha fazla dayanamayıp kendini asan bir annemiz vardı hala anımsarım onu anne olduktan sonra dahada benimsedim ben yurtdışındayım ama ülkemize o kadar üzülüyorum ki annem babamda orda çok şükğr ellerindede var ama olmayanları düşündükçe çok üzülüyorum sanki ben hesaba çekileceğim onlar için o kadar kendimi çaresiz hissediyorumki..😔 Hep dua ederim Allahım çok ver ki bende verebiliyim diye ama hangi birine yetişecez ?
Arslanfamly47 Hiwarab ne güzel anlatmışsınız ağzınıza yüreğinize sağlık dışarda aç yatan o kadar insan varken karnım doyunca kışta üşüyenleri hatırladıkça ben bitiyorum yemin ederim ülkemiz çok kötü durum da zengin olan zaten zengin olan fakirlikle askeri ücretle geçinenlere oluyor ama halen toz kondurulmuyor bazılarına anlamış değilim ne zaman herkesin sofrasında yemeği sıcak yuvası olacak ne zaman bu insanlara yardım edilecek onlar ölünce mi ancak haberler de 3 dakıkalık yas tutup sosyal medyalarda iki yorum yapıp ah vah edıp normal hayata devam unutulup gidiyor yani yazık çok yazık