lamiakus benim bebeğim de 4. Ayından sonra 5 dakika emip bırakır. Ama onlar emin ol çok güçlü çektikleri için doyuyorlar. Sütün yarıyor bir de. Doktoruna sorman daha iyi bence. Koyu idrar rengini senin dediğin gibi o aylarda bizimki de çıkarmaya başlamıştı ama ben 5,5 aylıkken falan başladım hatta 6 bile diyebilirim o zaman su verdim. Çok şükür bişeyi yok. Ama dediğim gibi doktoruna sorman en iyisi olur 🫠