Merhabalar 🥰 Bebeğim ilk göz ağrım 1 yaşına gireli 6 gün oluyor. Artık eskisinden daha hareketli , hala yürüyemiyor ama tam bir emekleme profesörü , (fareyle yarışır cinsten 😂) 👩🏫 Anne, baba, nene, dede ve mama diyebiliyor . Şimdilik 6 dişi var iki tanesi de yolda 😃 gündüzleri iki defa toplam 2 saat uyuyor gece uykularımız iyiydi taki 1 yaşına girene kadar, son bir haftadır sık uyanmaya başladı , sanırım dişlerinden kaynaklı ya da 1 yaş uyku gerilemesi, 😕 gün içinde hava soğuk olduğu için genelde evde vakit geçiriyoruz , asla tek oynamayı sevmiyor hep yanında biri olacak , kitapları çok seviyor özellikle bol hayvanlı olanları ☺️sizlerde yen güncellemeler nelerdir ??