Selam hanımlar 17 aylık ikiz bebeklerim var 8. Aydan beri kendi odalarında uyuyorlar oğlum yaklaşık bir aydır gece uyanıp yanımızda uyumak istiyor gece uykusuna geçerken de zaten çok zorlanıyor orda uyumak istemiyor. Nasıl aşarım bu durumu başına gelen, bilgisi olan var mı? Beşiğine girip uyutmaya çalıştığım da oldu ama kalkıp yine gelmek için ağlıyor. Kızım da bir sorun yok o yatıyor yerinde ama oğlum kalkıp ağlayınca o da uyanıyor ve başlıyor film…