Bebeğim 8 aylık ve bu Şuan gündemde olan hastalığı kaptı siz neler yaptınız bu durumda ateşiniz hep 39 hiç düşmüyor kaç defa 40 buldu sürekli ateşten bitkin uyuyor halsiz ılık duş vs her şeyi denedik dönüşümlü ateş düşürücü ama düşmüyor hastanede de müdahele yok ateşten damar yolu bulamıyorlar sadece fitil yapıyorlar o da artık düşürmüyor ve emzirme döneminde öksürüğünüz varken ne içtiniz Şuan bende de öksürük başladı